زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
سرخط خبرها

فردا جو پایداری در خراسان رضوی برقرار می‌شود| تداوم کاهش دما (٣ آبان‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۱۲۰۱
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
فردا جو پایداری در خراسان رضوی برقرار می‌شود| تداوم کاهش دما (٣ آبان‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از اواسط روز چهارشنبه کاهش ابرناکی و پایداری جو را در سطح استان خواهیم داشت و تا صبح پنج‌شنبه روند کاهش دما ادامه خواهد داشت.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ٨ درجه سردترین و مهولات با بیشینه دمای ٢٨ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. در طی این مدت بیشترین میزان بارندگی از شهرستان قوچان با ١۴.۶ میلیمتر ثبت شده است. همچنین بیشترین وزش باد از سرخس ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١١ و ٢۴ درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز دمای هوای این کلان‌شهر با سه درجه کاهش در گرمترین ساعات به ٢١ درجه و در خنکترین ساعات به ٨ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا ظهر فردا همچنان وضعیت جوی استان ناپایدار خواهد بود و افزایش ابرناکی و بارش‌های رگباری توام با رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد.

اثمری ادامه داد: همچنین امروز بر سرعت وزش باد به ویژه در مناطق بادخیز جنوب و شرق استان افزوده خواهد شد به گونه‌ای که برای این مناطق مناطق وزش باد همراه با گردوخاک و احتمال خسارت به سازه‌های موقت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: از اواسط روز چهارشنبه کاهش ابرناکی و پایداری جو را در سطح استان خواهیم داشت و تا صبح پنج شنبه روند کاهش دما ادامه خواهد داشت.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ١٠٣ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ۶۶ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه امام رضا (ع) با شاخص ١۴۵گزارش شده است، همچنین ایستگاه‌های مفتح، خاقانی، کریمی، شهر، چمن و شهید آوینی در وضعیت ناسالم است. گفتنی است؛ ایستگاه‌های سرافرازان، خیام شمالی، امامیه، تقی‌آباد و صدف در شرایط قابل‌قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->